Monday 6 July 2020

Linda Ikeji’s Sister Exposed



Popular blogger, Linda Ikeji’s sister, Sandra has been exposed by Cubana Chief Priest.

Cubana said; “There is no big event that can happen without me knowing about it because the drinks supply will surely pass through me, even if no be me supply I go still get the update because na major supply for liquor market.”

“Na me go use my hand go the wedding to hustle the buyer and his friends that’s the reason why I shutdown weddings, I dey use money find money I be smart Igbotic businessman, I no dey just go weddng for going sake unless say you be my bro., sis or friend.”

“Sandra Ikeji you sold asoebi to 200 girls to raise money for your wedding, I love that it was a smart move, you used girls wey wan use that oportunity meet your aunty, Linda chai!!! Poor girls. My man hotel wey una use for Lekki una never pay till now my guy dey complain.”

No comments:

Post a Comment